Dovolená s dětmi u jezera Garda - Itálie

Navštíveno 07/2015

K jezeru Garda v Itálii se vracíme opakovaně. Úžasné místo, kde je tolik krásných vesniček a aktivit, že to tam není nikdy nuda. A jezero je krása sama o sobě.

Apartmány s bazénem a zahradou

Ubytování jsme si klasicky hledali i rezervovali přes booking, kde jsme našli i ty naše apartmány – Manerba Resort u městečka Moniga Del Garda. Hned nás zaujaly velkým bazénem a zahradou. Sice u nich nebylo žádné zázemí pro děti, jako jsou prolézačky, nebo koutek, ale řekli jsme si, že to zkusíme i tak, snad se divoška v bazénu dostatečně zabaví. A Stelinka na takové věci stejně ještě není. A taky že ano. Naše velká princezna byla namočená v bazénu od rána až do večera a nemohli jsme ji odtamtud dostat.

V apartmánu jsme měli zařízení jako v běžném bytě, dokonce i myčku, za což jsem byla ráda. Z něj jsme mohli vyjít na terasu, kde jsme snídali a obědvali (večeřet se tam ale nedalo, protože to tam bylo jak v sauně) a pak rovnou na zahradu vedoucí až k bazénům. Jen tu nefungoval internet, takže jsem na něj chodila do sousedícího hotelu. Aspoň jsem si dala internetový detox.

Zrovna v místě, kde jsme byli ubytovaní, byla velká koncentrace kempů i lidí a u břehu jezera byla voda dost kalná (a taky velké kameny, auu..). Takže jsme se v něm vykoupali jen párkrát, ale to nám nevadilo, když jsme měli nádherný bazén u našich apartmánů.

Výlety do vesniček, za nákupy i do hor

Většinu času jsme tedy trávili u bazénu, ráno jeli na kafe do vesničky a odpoledne někdy udělali výlet k jezeru. Jeden den jsme zajeli i do Verony na nákupy. Vařili jsme si sami, ale z těch italských surovin, které s mužem zbožňujeme, takže jsme si to užívali. A počasí nám taky přálo, vlastně jsem u Gardy ještě nikdy nezažila škaredé počasí. Bylo tu občas jako v tropech, až 40°C! Ještě že jsme měli v apartmánu klimatizaci.

Po týdnu jsme pak vyrazili cestovat a dva dny strávili ve Vicenze a ještě si objeli Gardu z druhé strany. Taky jsme poprvé navštívili Sirmione a musím říct, že nic tak krásného jsem dlouho neviděla! Slíbili jsme si, že vyloženě sem ještě někdy pojedeme.  A pak dovolenou zakončili v horách u Trenta, kde nás obklopovaly vinice a božské ticho. Báječné až na zájezd českých cyklistů, kteří nám ráno totálně vyjedli bufet u snídaně, že jsme půl hodiny čekali až ho doplní. Bylo to trošku bizarní.

Tuto recenzi nám poskytla Alice ze svého blogu https://www.mamou-stylove.cz/.

Kde místo najdete

Dovolená s dětmi u jezera Garda - Itálie

Cena a dostupnost
Via Ponticello 69, Moniga del Garda, 25080

Co najdete v okolí

Víc míst, která objevil(a) Alice

Alice
Jsem Alice, máma dvou holčiček, která se jednoho dne rozhodla, že si založí blog, kde budu sdílet svoje radosti a objevy ze svého každodenního života na mateřské. Zajímám se o módu, kosmetiku, věci kolem dětí, vaření a mou vášní je cestování. Vše co mě inspiruje najdete na www.mamoustylove.cz.