ZOO Ústí nad Labem

Navštíveno 06/2014

ZOO v Ústí nad Labem je krásná, v kopci postavená zoologická zahrada s velmi pěkným domkem - hradem pro děti, vláčkem, občerstvením a řadou pravidelných akcí pro děti.

Kudy do ZOO

ZOO Ústí najdete po cestě z Prahy na Labském nábřeží, kde hned za novým mostem odbočíte vlevo na světelné křižovatce a zhruba po 100 metrech vpravo je parkoviště - přímo naproti hlavnímu vchodu do ZOO. Pokud se vydáte ze směru od Děčina, pojedete stále po hlavní, před nájezdem na přemostění železniční tratě odbočíte vpravo směrem na Krásné Březno a dál kolem pivovaru. Zhruba 500 metrů za pivovarem vlevo je parkoviště přímo naproti hlavnímu vchodu do ZOO.

Pravidelné předváděcí akce pro děti

Kromě klasických výběhů zvířat, které najdete v každé zoologické zahradě, tato nabízí také pravidelné předváděcí akce, krmení zvířátek a krásné pavilony plné exotické a tuzemské zvěře. V horní části ZOO je krásná dřevěná prolézačka - konstrukce pro děti se dvěma věžemi – kde si děti mohou prolézat a klouzat se. Hned vedle je umístěn výběh koz a oveček, kam můžete vlézt a krmit zvířátka podle libosti.

Zoovláček

ZOO v Ústí je posazená v terénu v příkřejším kopci (převýšení 93 metrů). S malými dětmi je proto ideální dole u pokladny nasednout na vláček, který vás vyveze nahoru, a pak můžete jít pohodlně směrem dolů a navštívit v klidu všechny pavilony. Vláček má otevřené vagony, takže děti i vy si užijete pěkný výhled.

Občerstvení

V ZOO máte dvě možnosti, jak se najíst, a to v restauraci Koliba, která se nachází v horní části zoologické zahrady, v příjemném a klidném prostředí. K dispozici je venkovní terasa i vnitřní prostory. Z terasy je krásný výhled.

Ve spodní části ZOO je restaurace Savana, která poskytuje velmi kvalitní restaurační služby a je novější a luxusnější.

Ústecká ZOO nabízí velmi atraktivní zábavu pro děti, zejména v jarních, letních a podzimních slunných dnech, kdy se zde můžete krásně projít. Dospěláci se mohou kochat výhledem do kraje a děti si užijí spoustu legrace na prolézačkách, uvidí spoustu krásných výběhů, zvířátek a atrakcí. Po cestě si můžete dát výbornou kávu na terásce, případně dobrý oběd v Savaně.

Ubytování v okolí

Další tipy na ubytování, které jsme osobně nezkusili, ale mají skvělá hodnocení od rodin s dětmi. Napište nám, jak se vám tam líbilo!

Kde místo najdete

ZOO Ústí nad Labem

Drážďanská 23, Ústí nad Labem, 40007

Co najdete v okolí

Víc míst, která objevil(a) Peťa

Peťa
Maminka Verunky 13, Jendy 11. Odjakživa mám ráda společnost, zábavu a objevování nových míst. A protože už pár let nejsem na zábavu sama, je prima vymýšlet, kam vyrazit a co nového objevit s těmi, které mám nejraději. Vzhledem k tomu, že jsem od přírody poměrně komunikativní typ, ráda nově nabyté informace sdílím. Tento web je možností, jak elegantně předat informaci o prima místě, zábavě a dát tak možnost i ostatním zažít prima den a vidět úsměv a štěstí v očích těch, na kterých nám nejvíc záleží...