Při poskytování služeb na těchto stránkách nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie na těchto stránkách. Další informace na stránkách Google.

Pošli tip

Náš příběh

Na začátku byly tři spřízněné rodiny s malými dětmi. Chtěli jsme si usnadnit hledání fajn míst, kde se s dětmi dobře najíst, ubytovat nebo pobavit. Protože ne všude to jde, a zároveň každý z nás už měl svoje „perly“, kterými mohl přispět.

Tak vzniklo Ověřenorodiči.cz – web s ověřenými místy pro rodiny s dětmi.

Vkládáme svoje tipy a zveme mezi sebe další aktivní rodiče. Tvoříme komunitu lidí, která sdílí své nejlepší zkušenosti. Chceme, aby nás bylo víc, abychom se vzájemně inspirovali. A tím si pomáhali.

Nechceme být katalog všeho dění, všech restaurací s krabicí zaprášených hraček pod stolem, všech penzionů s omšelými hřišti. U nás najdete jen to, co se nám osvědčilo, kam bychom se rádi znovu vrátili.

Za každým doporučeným místem stojí opravdový člověk (rodič, děda, teta…), který místo osobně navštívil a popsal svůj názor na něj.

Každý máme jiný vkus. Někdo miluje top atrakce a číhá na otvíračky nejnovější zábavních parků, jinému ke štěstí stačí houpačka na kopečku mezi keři s příběhem. Proto u všech recenzí najdete odkaz na konkrétního recenzenta. Brzy si uděláte přehled o tom, s kým se shodnete, a kdo bude pro vás tím nejlepším rádcem.

Nenabízíme možnost placených pozic pro podniky a nepíšeme PR články.

Jsme 100 % nezávislí. Na tom si zakládáme.

Podívejte se na naše recenze nebo se přidejte k nám.

Naši recenzenti

3Dmama

Jsem máma 3 dětí (narozeni 2007,2009,2013). Hodně jsme s mužem cestovali už před narozením dětí. S dětmi jsme cesty zatím omezili na Evropu. Na svém blogu (3dmamablog.cz) píšu nejen o našich výletech za poznáním a sportem (lyže, kolo), ale také o všem, co zjednodušuje organizaci vícedětné domácnosti či nám dělá radost (knihy, škola).

Alice

Jsem Alice, máma dvou holčiček, která se jednoho dne rozhodla, že si založí blog, kde budu sdílet svoje radosti a objevy ze svého každodenního života na mateřské. Zajímám se o módu, kosmetiku, věci kolem dětí, vaření a mou vášní je cestování. Vše co mě inspiruje najdete na www.mamoustylove.cz

Dana

Jsem maminkou čtyřleté holčičky a ročního syna. Bydlíme v Praze, ale jelikož jsem nyní na rodičovské dovolené, tak veškeré možné volno a hlavně prázdniny trávíme s dětmi u mých rodičů na chalupě v Českém ráji. Naše výlety musí splňovat požadavky všech členů rodiny, takže sjízdné kočárkem, zajímavé pro malé děti, nenáročné pro důchodce (babi a dědou jezdí na výlety s námi) a během prázdnin i "přijatelné" pro puberťáka,14letého synovce. Máme rádi hrady, zámky, zoo, zajímavé cíle, procházky a místa s menším turistickým ruchem.

Děd Vševěd

Obě své, nyní již, dospělé děti jsem vždy vychovával k poznávání přírodních zajímavostí v okolí. Současně jsem se jim snažil přiblížit i historické souvislosti. Nyní mám spoustu krásných vnoučat, kterým se snažím vštípit to samé, jen formou pro ně přijatelnou. Dobrému jídlu a pití v příjemném prostředí jsem se nikdy nevyhýbal, tak proč vše neskloubit, aby měly příjemný zážitek i ty děti. Myslím, že právě vnoučata to umí ocenit nejvíce:-).

Dušan

Jsem amatérský otec intelektuál a na stará kolena trochu sportovec:-). Baví mě muzika, kterou jsem dlouho dělal i jako profesi. Zabývám se také online videem.

Džejn

Džejn - máma dvou, žena jednoho, milovnice kávy, knih, krásných míst, Prahy, kultury a každodenních "malých radostí". Mým třetím dítětem je blog https://maleeradosti.blogspot.cz/, záznamník všedních i nevšedních zážitků s dětmi.

Hanka

Jmenuji se Hanka a s manželem máme 3 děti (1, 4 a 7 let). V roce 2014 jsme se přestěhovali do Švýcarka. Jsme celkem aktivní rodina a baví nás tuto krásnou zemi poznávat. O našich výletech a o zdejším životě píšu na blogu www.adinajustina.blogspot.ch. Ve svých příspěvcích se snažím popsat navštívená místa tak, abych pomohla dalším stejně založeným rodinám při plánování, kam vyrazit s dětmi. A jelikož jsou i dny, které nejsou vhodné pro venkovní aktivity, můžete na blogu najít i kreativní tipy pro deštivá odpoledne :)

Jana

Jsem máma dvou malých dětí ( 1 rok a 7 let) a ráda s nimi trávím volný čas aktivně. Baví mě cestování a objevování nových míst. S dětmi také často vyrážíme za kulturou - do divadla, na festivaly a na koncerty, i když jsme spíš fanoušci menších akcí a komunitních projektů. Podílím se na pěstování veřejného prostoru v Plzni prostřednictvím spolku Pěstuj prostor a občas se objevuji také v Hradci Králové, kde jsem dlouhou dobu žila.

Jana K.

Som mamina 2 malých zvedavcov (5 a 2r), ktorých voláme Bob a Bobek. Vyliezame s nimi von „z klobúka“ a spoznaváme nové miesta, akcie, atrakcie... Máme radi dobrodružstvo, vlačiky, autá, mapy, jízdu na kole a podľa toho obyčajne plánujeme naše výlety. Radi prispejeme našimi tipmi zo Slovenska, či zahraničia. Nášho Bob a Bobka môžete stretnúť aj na www.malizvedavci.com.

Jana s báglem

Jana s báglem

Jsem máma dvou malých dětí (3 a 5 let). Vím, že naplánovat dovolenou či výlet s malými dětmi není vždy úplně jednoduché. Proto jsem se rozhodla naše zážitky z cest sepisovat a sdílet je s ostatními na svém blogu http://www.sdetmivbaglu.cz/. Držím se hesla, že cílem není cíl, cílem je cesta. A ta musí bavit nás všechny.

Janka

S manželem jsme vždycky rádi cestovali a dobře se najedli. Když se k nám přidala naše holčička, nechtěli jsme se ani jednoho vzdát a s drobnými kompromisy pokračujeme v našem životním stylu dál. Z dvouleté dcerky je dnes velká a nadšená cestovatelka. Rádi předáme informace o hezkých místech, která jsme viděli, i dalším rodičům, kteří hledají nápady.

Jantarka

Jsem máma dvou holčiček Johanky a Rozárky, které se narodily v květnu 2014 minutu po sobě. O necelý rok později jsem začala psát blog backontrees.cz o tom, jaké to je, být mámou s dvojčaty. Jeho heslo je: "Od maminek pro maminky s úsměvem a láskou pro inspiraci, radost a podporu". Víme, že nejdůležitější v celém životě jsou společné zážitky, tak se snažíme je sbírat. A o naši sbírku se chceme dělit i tady.

Jarka

Mám dvě děti, 4 a 6 let. Rádi trávíme čas v přírodě. S manželem jsme dříve hodně chodili po horách a trochu lezli, což se snažíme postupně zase více provozovat i s dětmi. Já miluju dobré jídlo, takže vždycky ocením, když se nám výlet podaří spojit s nějakým gurmánským zážitkem.

Jitka

Mám 3 neteře a 1 synovce. Bydlím 10.rokem v zahraničí. Když se s manželem dostaneme do Čech, věnujeme čas především celé české rodině. Prozatím jsem dokončila 4 půlmaratony, navštívila 20 zemí, můj oblíbený spisovatel je Haruki Murakami, ráda fotím a objevuju nové kavárny.

Kateřina

Řídím se heslem spokojená máma = spokojené dítě. Mateřská dovolená je sice práce, kde si můžete pauzu dovolit málokdy, ale když máte dítě/děti, najednou zjistíte, kolika zbytečným věcem jste věnovali předtím energii. Čas se synem se snažíme trávit hodnotně a bereme ho všude tam, kde by se mu mohlo líbit. O tahle místa se s Vámi ráda podělím. Pokud chcete vědět něco víc o naší rodině, zvu Vás na svůj blog www.litttlekateandcrocodile.cz.

Katy

Jsem Katy, je mi 35, mám dvě děti a jeden blog. Mama LIVE (www.mama-live.cz) je o všem, co mě (nejen) jako mámu baví a pobaví, inspiruje, je o tom, jak si udržet nadhled, styl a dobrou náladu. O mateřství vážně, nevážně, ale hlavně živě! Rádi s dětmi cestujeme, poznáváme nová místa a moc ráda vám pár tipů předám.

Květa

Jsem matka tří dětí (8,5 a 2 roky) a rodičovskou dovolenou si ráda zpestřuji cestováním s rodinou a přáteli (hlavně po Čechách). Hledání ubytování podle představ, které jsem si stanovila, je někdy zdlouhavější, ale většinou jsme spokojeni. Pro svou potřebu a potřebu kamarádů a známých jsem si nakonec založila blog, kde shrnuji informace o ubytováních, kde jsme byli spokojeni a kam se třeba i opakovaně vracíme. Organizování dovolených a víkendových pobytů pro rodinu a známé je mým koníčkem ve volném čase. Kromě toho ráda čtu, pohybuji se v přírodě, ať už pěšky, na kole nebo na lyžích. S rodinou bydlíme v Řevnicích nedaleko Prahy. http://rodinnadovolena.blog.cz/

Lucka

Jsem máma 2 dětí, toho času na mateřské "dovolené". Přestože žijeme v Praze, snažíme se s dětmi hodně výletovat a cestovat. Vyhledáváme místa, kde se naše děti aktivně a hravou formou zabaví, nejlépe na čerstvém vzduchu. Kromě cestování mě baví i móda, kosmetika, vaření, ale i můj blog, kde sdílím radosti, ale starosti z našeho rodinného života. Více na www.thehubs.cz

Lukáš

Jsme rodinka se dvěma dětmi (3 a 7 let) a žijeme hodně aktivně, rádi poznáváme nová místa, jezdíme do přírody, za sportem, kulturou a zábavou. Rodinku výlety moc baví a mě baví jim vždy vymyslet co nejlepší zážitky.

Madame Coquette

Jsem Tereza a mám dvě děti: Lolu 3,5 roku a Alana 1,5 roku. Na svém blogu www.madamecoquette.cz píšu o všem, co se mi líbí, co mě baví nebo o čem si myslím, že je potřeba psát. Snažím se, aby blog byl jedna velká inspirace pro maminky s podobným vkusem a názory, jako mám já.

Markéta

Maminka Adamka, milovnice dobré kávy a dobrého jidla. Raději než přeplněná turistická střediska vyrážíme do přírody na procházky.

Martina

mám dvě děti - 4,5 roku a 1 rok. Miluju cestování, jógu, procházky se psem, čtení a psaní. Baví mě vše spojené s mým projektem Play Everyday (www.playeveryday.cz).

Michal

Mám dvě děti ve věku 2,5 a 4,5 let. Od malička hodně sportuju, rád jezdím na výlety a poznávám nová místa. Poslední roky všechno děláme ve čtyřech. Baví mě vymýšlet zábavu pro celou rodinu (především v přírodě) a je skvělé vidět, že to baví i naše děti.

Peťa

2 děti (Verunka 7, Jenda 5). Odjakživa mám ráda společnost, zábavu a objevování nových míst. A protože už pár let nejsem na zábavu sama, je prima vymýšlet, kam vyrazit a co nového objevit s těmi, které mám nejraději. Vzhledem k tomu, že jsem od přírody poměrně komunikativní typ, ráda nově nabyté informace sdílím. Tento web je možností, jak elegantně předat informaci o prima místě, zábavě a dát tak možnost i ostatním zažít prima den a vidět úsměv a štěstí v očích těch, na kterých nám nejvíc záleží...

Petra

Už víc než tři roky jsem na rodičovské dovolené se dvěma malými dětmi. Raději než sedět doma a přihlížet jejich bitkám, snažím se je i sebe zabavit programem mimo domov. Přitom mám ráda kvalitní jídlo a pití a vyhledávám vkusná místa, kde se cítíme všichni dobře.

Petra a Nora

Petra a Nora

Když zrovna nejsme v práci (Petra) nebo ve školce (Nora, 4 roky) tak jezdíme na výlety, chodíme na výstavy nebo jsme na cestách. Bydlíme v Praze, ale nejčastěji vyrážíme na Vysočinu, do východních Čech a za teplem do Španělska. Píši o tom i na blogu www.noranenidoma.cz

Petra K.

Momentálně jsem na mateřské dovolené (i když nechápu, proč tomu takto říkají) s malým pokladem, a s partnerem, který mi k narozeninám věnoval tento web - www.matkakorektorka.cz.

Petra N.

Jsem celkem klasická, lehce alternativní, maminka dvou synů (2013, 2017). Mám je dva, jejich tatínka a psa :) V plné nebo alespoň částečné sestavě se snažíme podnikat zajímavé aktivity. Rádi chodíme do přírody nebo navštěvujeme kulturní akce tak, abychom si na své přišli jak my, rodiče, tak synové.

Petra S.

Jmenuji se Petra Surmová. Narodila jsem se ve Slezsku, v pozdějších letech mé kroky směřovaly do Prahy. Zde jsem si splnila svůj sen a stala se ze mne geoložka. Jsem věčná optimistka, milující život s reálným pohledem na svět. Velkým koníčkem je cestování a objevování nových míst. Na podzim roku 2015 přišel na svět človíček, který se stal středobodem mého života a mou největší životní láskou. O pár dní později přišla další změna a do mého života vstoupilo další dítě, o pár let sice již starší. A tak jsem se během pár dní stala matkou na opravdu plný úvazek. Dětem chci ukázat všechny ty krásy, které jsou kolem nás. A tak spolu objevujeme a cestujeme a hledáme ty kouzelná místa u nás. Dočíst se o mých cestách můžete i na https://petrasurma.blogspot.cz/

Radka

Jsem klučičí máma (2013 a 2015), i při rodičovské pracuji jako rozhlasová redaktorka a učitelka. Vzhledem k profesní časové vytíženosti preferujeme s manželem kratší rodinné výlety a minidovolené po Česku, snažíme se trávit čas s dětmi aktivně a kvalitně – aby to bavilo nás všechny. Protože pak jsme všichni spokojení.

Romana

Mám dvě malé děti: ročník 2012 a 2015. Jsme rádi venku a vyhýbáme se komerčním a přelidněným akcím (i když i do herny v nákupáku mě občas děti zatáhnou). Vzhledem k věku dětí nás baví hlavně příroda, hřiště, interaktivní výstavy a všechna místa, kde si s dětmi můžeme svobodně hrát. Restaurace vybírám podle dezertů a ocením kvalitní kuchyni. Než jíst špatně, radši dětem zabalím svačinu a uděláme si piknik. Když na mě ale místo dýchne výjimečnou atmosférou, odpustím ledacos.

Tereza

Tak to jsem já, maminka ročního chlapečka, která zbožňuje turistiku. Své dětství jsem strávila v přenádherné přírodě národního parku České Švýcarsko a i jako dospělá zde nacházím klid, dobíjím si baterky a stále zde mám co objevovat. Na svém webu www.ceskesvycarskodetem.cz a facebooku (Na výlet s dětmi) se snažím přilákat více rodičů s miminky v kočárcích či batolaty v krosnách na místa, kam možná ani netušíte, že se dá dostat.

Tomáš

Mám rád dobré jídlo a svou rodinu. Proto rád navštěvuji místa, kde se dobře najíme a rodina se příjemně pobaví. Věřím, že místa, která jsme našli, vás také dokáží pobavit a zajistit zábavu nejen pro děti, ale kde si i dospělí najdou místo pro "svou" zábavu.

Vendula

Jmenuji se Vendula a jsem mámou dvou malých draků - Emily a Bena. Ve svém "volném čase" tvořím pod značkou BeBirdie, oblečení z biobavlny, které roste s dětmi. S mužem a dětmi hodně cestujeme, téměř každý víkend jsem v čudu :). Doufám, že se vám naše tipy na výlety a za zážitky budou líbit :).

Zrzka

Jsem Jana, máma Kláry (3 roky) a Jakuba (1 rok). Bydlíme v Brně a žijeme hodně aktivně, doma moc času netrávíme. S mužem rádi cestujeme a jíme, obě tyto vášně se snažíme přenést i na naše děti. Nejčastěji nás potkáte někde v přírodě na dětském hřišti, v nějaké stylové kavárně, na nějaké gastronomické akci, nebo s krosnou na zádech někde v horách. Na svém blogu (www.blogzrzky.cz) píšu právě o našem životě s dětmi. Snažím se ukázat, že cestovat se dá i s malými dětmi, nebo v těhotenství, a že není potřeba se vzdávat svých koníčků.